They grow up so fast....

Ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Hij heet Noah en was de inspiratie voor dit ganse project. Ik noem hem mijn kleine robbedoes, lieve chocomousse, prutspoes.
En het is waar wat iedereen zegt: het gaat allemaal véél te snel. Tijd dus om zijn steeds maar groter wordende handjes nog eens vast te leggen! Dit ideetje vond ik ooit eens op Pinterest. Handafdruk van papa, mama (that's me!) en onze kleine robbedoes in verschillende kleurtjes op elkaar. Love it! 
Zelf maken? Penselen en verfjes vind je hier. Ikzelf gebruikte acrylverf in de kleuren midnight blue, smokey grey en mustard yellow. Ik beschilderde met een penseel n° 18 onze handen en drukte die voorzichtig op dik papier. Ik drukte eerst Thijs' hand (de grootste, obviously), liet die drogen, drukte vervolgens mijn hand, liet die opnieuw drogen en eindigde met Noah's pootje.

Reacties

Populaire posts