Applaus!

  • Ik ben dozen aan het uitpakken na De Vitrine het afgelopen weekend. Het doet me denken dat ik toch nog even de tijd wil nemen voor een luid applaus en een dikke merci aan Lies en Dieter van De Vitrine. Chapeau hoe jullie telkens opnieuw dit event op poten zetten met een dergelijk enthousiasme, warm onthaal en két van een organisatie.
  • En meteen ook een staande ovatie aan mijn medestandhouders en -zelfstandigen. Ik doe dit nog niet lang, maar hoe langer hoe meer bewondering ik heb voor jullie niet-aflatende passie en drive, jullie volharding, jullie koppige inzet, jullie motivatie en hard labeur. Hoe jullie een zaak opstartten, je schouders daar onder zetten en er elke dag keihard voor bleven en blijven gaan.
  • Dikke duim, mannen. Of zoals zoonlief zou verwoorden: "dikke flink!".




Reacties

Populaire posts