Boys will be boys

Dat het MAX-pakket niet alleen voor kleine jongens is. Dat manlief van 32 daar ook heel wat plezier aan beleeft :)

In 2008 ging ik voor het eerst naar Corsica. In een klein winkeltje stootte ik op een pique à cheveux, zoals de verkoopster het heette. Het was een dubbele pin in donker hout. Ik heb er jaren plezier aan beleefd maar het stoorde me dat de bovenkant nogal hoog boven mijn hoofd uitstak (ook als hij góed in mijn haar zat en niet zoals op deze foto, de eerste keer dat ik hem droeg, negen jaar geleden).


Daar wist mijn man wel iets op, zei hij. Zijn ogen blonken, zoals altijd wanneer hij een nieuw projectje start (en mijn man heeft véél projectjes, groot en klein). Met de houtfiguurzaag uit het MAX-pakket, een breekmes en wat schuurpapier ging hij een restje padouk te lijf. Want wat moet je anders met overschotjes terras? Na wat zagen en schuren blonken manliefs oogjes zo mogelijk nog meer. Boys will be boys :)

Mijn nieuwe pique à cheveux was af. En ze is prachtig. Thanks love. You rock.


Reacties

Populaire posts